tugba2407 Emziren annelerim kızıma buzluktan içsin diye süt çıkardım ama içmeden uyudu buzluktan çıkan süt kaç saat nerde muhafaza ediliyor
Dogacelik tugba2407 ısıttıysanız oda sıcaklığında 3 saat kalır. Çözdürdüyseniz ama hala soğuksa dolapta 3 gün kalır. 2 kez ısıtılmaz.
KuzeyinAnnesi03 tugba2407 sadece çıkardıysan ısınma olmadıysa sıcak suya koymadiysan dolaba koy üst 3 gün duruyor
edadan Dogacelik Buzluktan çıkardım üst dolap bölümüne koydum 1 gün sonra buzu çözüldü sıvı kıvama geçti. Kaç günde tüketilmeli. Yani hiç dışarıya koymadım
KuzeyinAnnesi03 tugba2407 o zaman olmaz canım dışarıda 3 saat duruyir ısınınca 1 2 saat sonra verirsin içermeye
KuzeyinAnnesi03 tugba2407 şırıngayla vermeyi deneyebilirsiniz yada farklı bi biberon ucunu sevmemiş olabilir. Kaşık biberon deneyin