Meri-Mel Guzelanne34 Guzelanne34 Ateş düşürücünun etkisi ne yazık ki en fazla 3 ay içinde gidiyor hatta geçen doktor bir aylık açılmış şurubu attırdı yeni yazdı ateşini dusuremedik 😥
MadamMommy Guzelanne34 Eczacı ve doktorumuz parol surup 1 ay sonra etkisini kaybeder açılınca demişti.Zarari olmaz ama faydası da olmaz demişti 🤷♀️
birbeyazoglanbirkarakiz Etkisi azalıyor 6 aydan sonra diye biliyorum bende ama bana sorarsanız ben kullanıyorum 😅