Bencede gerekli diğer türlü çok zor oluyor kucakta sürekli kafasını çeviriyor sağa sola onunda sizinde üstünüz mahfoluyo ben arkasına yastıkla da denedim artık büyüdüğü için bu seferde kalkmaya yastığı almaya çalışıyo mama sandalyesine koyuyorum bazen işim olduğunda beni izliyo lazım bence iyi ki almışım