churchil Kızım 7 ay 22 günlük 5 gündür sarısını veriyorum sizler beyazını vermeye ne zaman başladınız nasıl verdiniz? Alerjik bi bebek değil acaba omlet vs yapıp biraz tattırmaya başlasam mı?
Ballilokmam11 churchil ben de o zamanlar vermiştim yine aynı 3 gün kontrol ettim sukur bir sorun olmadı
bebeimhosgeldin churchil bende 8. Aya girdiği gün tattırmıştım. Zeytinyağıyla pişirerek yedirmiştim omlet olarak
maygirl churchil 7 ay itibari ile werileblir..ilk verilince yine gozlemleyin 3 gun kuralini deneyin isterseniz
churchil Dogacelik bugün arkadaşım yumurta beyazını yiyen çocuk peltek olurmuş dedi 😂 ne zaman yiyecekse artık
Dogacelik churchil hahaha😂😂valla ben ilkine 6 aylık vermiştim bıcır bıcır konuşur. İkinci de 6 aylık ona da yeni başladım. Alerjik bebek değillerse bence kasmamak lazım🤪
tpbm1710 churchil bende denetmek istiyorum bebeğim 6aylık sarısında çok şükür bir alerji olmadı doktor verme dedi ama ne kadar erken alerjik besinlerle tanışırsa o kadar iyi olur diye düşünüyorum acaba tattırsam mı?
churchil tpbm1710 ben de öyle düşünüyorum erkenden tanırsa iyi olur zaten ben hamilelikte de emzirmede de her şeyi yedim yani illa ki tadını almıştır. Bi alerjik reaksiyon görürsem bir kaç hafta sonra tekrar denerim diye düşünüyorum.
cadis 6 ay 23 günlük oğlum. Bende bugün başladım beyazına. Şükür bişey olmadı. 3 gün takip ederim sonra devam. Alerjik belirtileri ne olabilir peki? Dışa vurmayan alerji olabilir mi mesela?