arzu58 Bebeğim 2 gündür durmuyor. Huzursuz ağlıyor. Elimi yumruk yapıp ağzına götürüyor. Damakları dişten mi kaşınıyor, ağrıyor mu anlamıyorum. Hiç dişi çakmadı bu arada. Diş çıkacak gibi birşey de görünmüyor. Aniden mi çıkar anlamadım!
Ikrazumra19 arzu58 gorunmese bile damaklari agriyabilir normal dis donemi gelmis cunku birde her bebek biranda cikarmaz agrisi olur ama uzunda sürebilir hemende cikabilir
Ozge03 arzu58 atak haftasinda da olabilir. Bzde yeni 6 aylik olduk 5 aylkken bir basladi huzursjzluk uykusuzluk dha da duzelmedi gerci bitmesine 1 hafta var diyor ama
Ikrazumra19 arzu58 eline havuc filan verin dolaptan soguk soguk iyi gelir kasir onunla damklarini soguk uyusturur jel alabilirsiniz eczaneden ama jeller uzun sureli kullanima uygun olmadığı icin pek tabsiye edilmiyor ama alin evde bulunsun cok rahatsiz oldugu zaman yada geceleri surersiniz rahatlar
Defne0507 Benim kızımda aynı böyle başladı 5 ay 18 günlükken ilk diş göründü damaklarını kontrol edin şişlik vardır kesin dişten kaynaklıysa eğer. Ben diş kaşıyıcısını buzluğa atıyorum sonra veriyorum damaklarına iyi geliyor Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏❤️