Deletedmom_119 1 ay oldu ödemim asla geçmedi sizin ne zaman geçti ödemleriniz. 3 lt den fazla su içiyorum ama hiç dinlenemiyorum geçmesi için önerebileceğiniz başka bişey var mı?
One-life Deletedmom_119 benim de çok oldu ödem hatta doktora resim atmıştım ayaklarımı bu kadarı normal mi diye evet dedi bol yürüyüş ve su önerdi ama ne kadar sürede düzeldi hatırlamıyorum ulaşabiliyorsan doktoruna danış istersen
adasahil Deletedmom_119 yürüyüş canım dışarı çıkamıyorsan evin içinde 10-15 dk hızlı hızlı yürü bir sağa bir sola öyle öyle en son ayaklardan atılacak
aysmer Deletedmom_119 benim ödem bacaklarımda olmuştu varis çorabını çıkarmadan gezdim bir süre bide yeşil çay içtim
Deletedmom_119 -Eraymoms- teşekkür ederim canım 🩷 ben hemen geçer diye düşinmüştüm bu kadar kilolu olman ya da kilo alıyor olmam normal mi doğumdan kilo veremeden çıktım resmen 3 aya gider mi kilolar ödemden heralde bu kilo
Deletedmom_119 aysmer benim her yerim ödem bacaklarımdan çorapta geçmiyor parmaklarım sosis gibi emzirirken yeşil çay içebilir m bende ?
aysmer Deletedmom_119 ben içtim bir zararını görmedim zaten normal çaya göre kafein oranı daha az olduğu için emziren anneler tercih edebiliyormuş. Valla sezeryandan sonra hemsırelerin direkt giydirmesi gerekiyor gıymeyınce ödem oluyor benım bacaklarım 2 katına cıkmıstı kütük gibi zar zor görümcem giydirdi hemşire o da
Deletedmom_119 aysmer keşke bende daha önceden bilseydim giyerdim şimdç bacaklarım 2 katı evde tayt bile giyemiyorum patlayacak gibi