Siz hangisini tercih edersiniz ? İkisinin de artısı ve eksisi var. Kızım 16 aylık.. İkisi de 4-5 yaşına kadar kullanılabiliyormus. Panda müzikli, kızımın ilgisini çeken , baston ise hafif yer kaplamayan, kızımın uykusu geldiğinde yaslanarak uyuyabilecegi klasik bir araba.. her gün park başta olmak üzere ve gezmeyi seven bi aile olarak gittiğimiz yerlerde konforlu kullanım açısından hangisi size cazip gelirdi ? İkisini almak da saçma geliyor bu arada çünkü aynı amaca hizmet ediyor bence ☺️ şimdiden görüş bildirenlere teşekkür ederim 🌹