guzelgun Kızlar 9. Aya giricez gece 2 kez mama için uyanıyor haftaya kontrolümde doktora soracağım ama 8. Aydan itibaren bildiğim kadarıyla kesintisiz uyku olması gerekiyor sizler ne zaman bıraktınız ve nasıl bıraktınız
Lilybaby guzelgun bizim doktorumuz 1 yaşından sonra bıraktırdı belki siz 1 kez beslenmeye düşürebilirsiniz