Merhaba kızıma gebeliğini öğrendiğim an bıraktım ama sadece 2 gün dayanabildim doktoruma söyledim napabilirim diye birakamicaginizi düşünüyorsanız o bırakma stresi de çocuğa yansıyor Max günde 1 yada 2 tane dedi o sayede bazen hiç içmedim bazen aklıma gelince içtim çok zor oluyor emzirirken bı anda kokusundan rahatsız olmaya başladım sonra 3. Ayda emmeyi bıraktı tekrar baladim hayatimda ilk defa biseyden kurtuldum sanıyordum meğer kendimi kandirmisim nasıl bırakılır bilmiyorum beyinde bitiyor diyorlar kendimde o gücü göremedim şuan tekrar gebeyim ve yine aynı sekildeyiz doktor bırakma stresine girersen daha kotu 2 tane iç diyor keşke hiç icmesek rabbim birakmamizi nasip etsin inşallah