Kbrtnnnc
bussyy1710
Kbrtnnnc merhaba kızlar. birşey sormak istiyorum bebeğim 1 yasında tomografiye girdi önemsiz bi sebepten . detayını bilmediğim için çektirdim ve şimdi içim içimi yiyor. okadar beslenmesine vs dikkat edip herşeyden korurken durduk yerde radyasyona maruz bıraktım. 600 dlp rasyasyon aldığı gözüküyoe bu sizce bebek dozumu? yoksa normal mi çekmişler. ve sizce zararı olur mu