Erkal Merhaba anneler bebeğim şuan 7.5 aylık ek gıda dönemindeyiz verdiğim şeyleri çok şükür yiyor genelde ama korkarak veriyorum herşeyi bu korkumu nasıl yenicem bilmiyorum boğazında kalır korkusu panikatak oldum resmen