Woman35 benim oğlumda oturmak istemiyordu ilk 3 gün lazımlığı salonda tuttum kaka saati belliydi genelde ya sabah uyanınca yada kahvaltıdan sonra yapardı kaka saatinde çizgi film açtım öyle dalıp oturdu sonra kakasını yapınca alkışladım hadi tuvalede dökelim bay bay yapalım dedim bu çok hoşuna gitti 3 gün bu şekilde devam ettik 3, günün sonunda kacırmaları çok azaldı azalınca lazımlığı wc ye taşıdım orda farkında olarak bilinçli şekilde yapmaya basladı