Kızlar bebeğim 35 günlük annem memleketten geldi 40 ını çıkarıp dönecek artık. Bende onunla gidecektim aslında 3 hafta kadar memlekette kalacaktım tek başıma kalmaya cesaret edemedim ne yazıkki ama sonra düşündüm memlekette o kadar kalabalık olacakki gelen giden beni çağıran felaket bir şey olacak ortam. Bebeğimin tam uyku düzenini oluşturmaya başlayacagım zamanda belkide her şry daha berbat olacak. Sürkki kucakta gezen bir bebek olacak orda. Bilmiyorum ordan döndükten sonra her şey daha zor olacal rutine bindirmek gibi geldi. Siz ne düşünüyorsunuz sizce gitmeli miyim ? Döndüğüm zaman daha mı zor olur