Marianne demek ki çoğumuzun ortak sorunu 😀 aslında ben geç bile kaldım zaten büyüktü doğumdan sonra iyice büyüdü hayır emzirebilseydim gam yemeyecektim ne sütüm oldu adam gibi nede emzirebildim boşuna büyüdü 😀 nasıl ağrısı acısı beni o düşündürüyor gerçi sezeryan olmuş birisi olarak 4 günde ayaklandım omun kadar zor mudur bilmiyorum