omerahlas bende aynısini yaşadım sadece bacaklarımda oluyordu hemde bir çok yerde. Korktum doktora gittim. Tek başına bı anlam ifade etmiyor dedi. Özellikle kollarda ve karın göbek çevresinde var mı dedi yok dedim. Ozaman önemli bişey değildir demişti sonra kendiliğinden geçti bı dönem aynısını yaşadım. Ama muhakkak yinede göstermekte fayda var. Sizde ki de önemsiz olabilir ama yinede doktor görmesi lazım