incibaby valla bende ilk oglumda 6 ay sagdım verdm . Buda 6 günluk suan sağıyorum emiyor cocuk kaynamıyor emince pompayla cıkıyor anca. 3 saat mama - 2 saate bir anne sütü diyorlar cnku ne emdiginş bilmıyorsun . Ama benm biberonla verdgmden verdgm ölcüyü bildiğimden 3 saate bir verıyorum