NmalkoC emzirmek çok güzel aslında bana temas ederek uyumasi gercekten cok mutlu ediyor ama 1 yaşında çalışmayı düşünüyorum ve baska turlu herhangi bir isim saglik sorunum oldugunda bu beni cok zorlar benden baska kimsede uyumamasinin eksi yönleri çok o yuzden alismasini ıstiyorum