Kızlar bazen bebeğimi anneme bırakıyorum birde düğünler felan var yakın arkadaşlarımın. 7ay 20 günlük. Bıraktığımda sütüm yetmiyor sağınca 80 ml çıkıyor en fazla onuda bir defada bitiriyor bende yanında olamadığımda mama mı versem diyorum hep değil sadece bırakmak zorunda kaldığım zamanlarda . Sizce hangi mama markası hangisini almalıyım mamaya alışıp sütümü bırakır mı herhangi deneyimi olan varmı lütfen yardım