nilaymom tamam canım bak öncelikle her bebek kendine özel en iyi bilgiyi doktor verir her ay devletten doktora randevu al götür. Biz anca tavsiye veririz. Geçen gün doktorda idik. Doktor 500gr ile 1kg arası almasını bekleriz dedi. Senin kabaca Bi hesaplayinca 6kg-2.650 dersek 2.650kg almış 4,5ayda. Yani ortalama 5bucuk kg almış ok….. eğer neden her ay 1kg almadı daha çok küçük dersen….. bebelac diğer mamalara göre yetersiz. Sma optipro vereceksin içeriği zengin veya inek sütü olmasın keçi sütü dersen fiyat olarak 1tık yüksek hipp var. Sma e bebekte 800gr 450tl Yani uygun…… Sabah öğle ikindi akşam ve gece yatmadan 5kez 150cc ver her defasında. Fiyat olarak önemli değil en iyisi olsun dersen golden goot 1numara tamamen doğal içinde katkı maddesi yok. Ama sma da iyidir yani biz sma ile her ay 1kg aldık bizim de sutumuz çok az tadımlık emiyor ama keyfine……. bebelac gaz kaynaklı verdi ise bilemem doktorun doktoruna danış