ckezban Bebeğim 6bucuk aylık ve bugün baba dedi sürekli baba dedi gün içinde.bizim gibi konuşmaya başlayanlar varmi☺️☺️☺️👶
Gulhan12 ckezban 2aylıken oğlum Anne ve mama demeye başladı şuan 4 buçuk aylık oldu anne mama diye açıkınca ağlar 🥰
hunilimomm ckezban benim kizinde aynı babba mam buu diyor diğer durumları nasıl dönmesi emeklemesi felan varmi
Masalserin2019 ckezban ya bizde 10 aylıyız. Baba dede amca gel git bay bay bagırma mama meme falan dioruz ama bana anne demio memem dio :) ismimi sölüo adım semen :)
MuhammedAmine ckezban babıldama dönemi diyor buna ; sıralı kelimeleri anne nene mama meme baba gibi çıkartabilir yani bebeğini bilinçli bir şekilde konuşmuyor her bebek gibi babıldıyor 😊
ckezban Y_E1234 ona hikaye kitapları okuyun ve yeni kelimeler söyleyin sizi dinleyecektir. Çok dikkatli dinliyorlar su anda herşeyi kaydediyorlar.meyveleri göstererek ismini söyleyin. 12aya kadar yolu var konuşur insallah. Bakarsınız bi anda cümle kurarak başlar konusmaya☺️☺️😍
YagizSelimsmom Gulhan12 Benim oğlum da 2 aylıkken anne ve mama diyordu hatta acikinca mama diye ağlıyordu suan 8 aylık ve yaklaşık 2 aydır anne ve mama demiyor
ckezban hunilimomm emekleme henuz baslamadi hiç çaba vermiyor kafasini yana çevirip yatiyor yuz ustu koyduğumda 🙄☺️☺️ donmelerimiz guzel hatta bugün oyun haline getirdi dönmeleri cee oynuyor.karpuz gibi yuvalaniyor☺️
ckezban Masalserin2019 ayy çok tatlı . senem gel meme der ilerde 😂😂😂 eşiniz isminizlemi hitap ediyor acaba o yüzden yapıyor olmasın.
Masalserin2019 ckezban yok hic ismimi sölemio aslnda ama kayınvalidemler yada annemler geldiğinde ismimi sölüyor amcasınada arada veekay diyo :)
Perismom ckezban anne 4. Aydan beri diyor. Suan 8ayligiz en çok kullandığı anne, Annane, baba, gel, git, hayır, Herkul(kopegimiz), hav hav, mama, meme :) anne meme, Annane mama diyor 🤣 Ece(teyzesi) şimdilik bu kadar :)
PonciKom ckezban ckezban diş harici herseyi erkn yaptı 6 aylık emekledi emeklemeden once devamlı baba diyordu zaten agızdan kolay cıkıo istemsız bnce ba ba ma ma bunlar vardı şimdi 9 aylık annniiiii diyr alkış çiftetelli dansözgbı parmaklarını kıvırıyor yurumye az kaldııı bır adım atıyo elını bırakıp