Herkesin cocugu 7.30 da kahvalti ediyor biz gece sabaha kadar emiyoruz mama da aliyor ama emzirmeyi tercih ediyorum. 7.30 da uyaniyor uyandiginda tok oluyor saat basi emdigi icin tok aslinda hatta emerken bile gaz ciksrtiyor maksat kendini avutuyor kucakta yaticak. Ben kahvalti hazirlayana kadar (hem ona hem kendime ) 8 8.30 falan oluyor bu saatlerde kahvaltimiz. 11 12 de herkes ogle yemegine basliyor. Ama biz kahvaltidan sonra 11 12 gbi az bisey emip uyuyoruz ek gida yemiyor yiyemiyor tok oluyor. Oglen yemegini resmen 1 civari 1.30 civari aliyor onda da ogle yemegi denmez yogurt veriyorum 3 civari corba 6 7 arasi muhallebi vs seyler veriyorum bzde terslik mi var yani duzensiz miyim ? Burdakileri okuyorum hic bana uyani gormedim ☹