Ben hayvansal süt konusunda bildiklerimi yazayım . Artık güneş hekimler asla hayvansal süt istemiyor kalsiyum konusunda sütün fermente hallerini verin diyorlar nedir peki bunlar yoğurt kefir peynir …. Peki verirsek ne olur hazmı zor sindirimi çok rahatsız eder en önemlisi geçirgen bağırsak yapıyor peki bu nedir Buda bağırsak elek gibi açılıyor ve vücutta zararlı toksin ağır metal ne varsa hepsi bu eleklerden geçip tüm vücuda yayılıyor bağışıklık düşüyor ve sık sık sürekli hasta olunmasına sebebiyet veriyor sağlıklı bir beden için bağırsağın sıkı olması gerekiyor bu nedenle vermiyoruz aynı zamanda hayvan sütü kendi yavrusu içindir ona göre salgılanır içinde ne hormon varsa içen kişiye geçer be insan be hayvan bedeni farklı hormonal dengelerle çalışır insan bedenini bir makinaya benzetirsek makinayı bozuyor arıza vermesine neden oluyor . Ben şahsen hiç sevmedim annem verirdi okullarda dağıtılırdı aldığım gibi çöpe dökerim sevmezdim tadını şu an 41 yaşındayımve hayatımda sadece 3 kez antibiyotik kullandım bu sayede üçüde dişim apse yaptı rahatsızlandı dişle ilgili kullanmak zorunda kaldım . Bağırsak çok önemli yani fermente gıdalarla desteklemek çok önemli