Hanifeelif Bebeginibekkleyenn benim oğlumun bıngıldak 6 ayliken kapandı bunun için nörolojiden randevu aldım götürdüm doktor hiç bir sakıncası yok dedi
canparelerim Bebeginibekkleyenn oğlumun bıngıldağı çok büyüktü kapamayacak mı acaba diye endişe ediyordum, tam 18aylıkken kapandı. Şimdi de kızımın bıngıldağı çok küçük, inşallah hemen kapanmaz diyorum. 3aylık kızımda.
Bebeginibekkleyenn sonnenchein Sağlık ocağında hemşire bıngıldagı 2×2 açıklık var dedi panikledim biraz