Ozlm123 çalışılır tabii niye çalışılmasın. Utanması gereken siz değilsiniz, utanılacak bir işte değil ayrıca. Utanması gereken sistem ve sistemin berbatlığına sebep olanlar. O kadar sene emek verip, okuyup, mezun olup, atanamamak sizin suçunuz değil.