kubo67 Arkadaşlar merhaba bebeğim 81 günlük sezeryan ile dlgum yaptım. 25 güne kadar kanamam az az geldi daha sonra kesildi gibi oldu sonra da daha regl olmadım benim gibi olan var mı. Olmak için maydanoz falan tüketiyorum ama işe yaramadi