Bebeğim var 5 aylık 2 kez hasta oldum 2 sindede bebeğime geçti ateşler içinde majvoldu cocugum. Şimdi yine hasta oluyorum boğazlarım ağrıyor burnum akıyor bı anda ne oldu anlamadım en çabuk nasıl geçer tavsiyelerinizi bekliyorum
Antibiyotik aksef vardı onu attım.parol aldım.