Kızlar oğlum 32 aylık yakında üç yaşına girecek bugün lazımlık aldık ilk kakasını yaptı şimdi çok hazırlıksız oldu ne külodu ne alezimiz var ilk başta gündüz bezi bıraktırsam gece sonra başlasam olur mu çünkü güvenemiyorum kaçırır diye ne yapayıl ne tavsiye edersiniz bi anda oldu annemlerin evindeyim onlar da harala gürele başlattılar bir süre daha buradayım