Kızlar selam , bugün doktora gittik bebeğim 2 ay 7 günlük , doğduğundan beri 1200 gr almış aylık 600 gr falan yani. Doktor alt sınırın biraz üstünde almış dedi. Herneyse bana dedi ki bi memeyi 20-30 dk emzirme 10 dk emsin diğer memeye geç tek meme gittiğiniz için az kilo almış dedi ama şöyle bi sıkıntı var bebeğim zaten max 10 dk emiyor snra bırakıyor zorlayınca da öğürüyor ağlıyor. Bıraktıktan snra mememi sıkıyorum sütte geliyor yani tek memeyi bile bitiremeyor. Bitirmediği için de diğer emzirmede ben tekrar aynı memeyi veriyordum son sütü alamadı diye. Napayım ben şimdi valla aklım karıştı.