dilers bebeğim 3 aylıkken çalışmaya başladım, dönüşümlü olarak şehir dışından annem ve kaynanam gelip bakıyorlar 2 haftad bir biri geliyo. Ama onlar için zor oluyor sorun yaşıyoruz bu yüzden 3 ay daha devam ettikten sonra yani 9-12 çalışma saati bitince ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum. Elbette ekonomik olarak zor olacak, sosyallesemiycem evde sıkılcam ama kızımí büyütmüş olcam en azından diyorum. Diğer olasılık bakıcíydi ama gönlümüze göre bi bakıcı bulamadık. Ücretsiz izne ayrilicağím icin hem heyevanliyim hem stresliyim