İlacı yok benim oğlum 4 yaşında hep olur çok iyi biliyorum tek çaresi soğuk buhar çok rahatlatır uyurken bile verin, ilaç olmadığı için sıklığında bir sorun olmaz, biz çok sıkışınca acile gittiğimizde dekort ampul kırıp içiriyolar ödem azalması için ama bebeğe oluyo mu bilemem tabii çok geçmiş olsun Allah şifa versin