Dimplesbaby 1 ay evde yoktum hiç yanmadığı halde 290 tl gelmiş ev merkezi sistem sizde durumlar nasıl bu ne pahalılık
Dimplesbaby Deletedmom280 bizim ben evde olmadığım halde 300 gelmiş nerdeyse ev çok çok sıcak olmuyor
Dimplesbaby Bsrumt55 benim annelerin de merkezi ev çok sıcak oluyor cidden tişörtle oturuyorlar 150 geliyor bize gelen yapmadığımız halde 290 şaşkınım
Aybuke_ Dimplesbaby bursa 40 da yanıyo 365 geldi kşke deyse cok scak olsa soguk denlmez ama faturaya gore iyi ısıtsaydı bari🤷♀️
Zeynep30 Dimplesbaby bazen üç bazen dört Petek yanıyor en düşük ayarı 40 derece evin durumuna göre otomatik yükselip düşüyor ayarı şimdiye kadar üşümedik çok şükür. Bu ay 230 lira geldi bir aydır yakıyor olmamıza rağmen, maşallah diyim 😅 bakalım bu ay ne kadar gelecek
Deletedmom229 Dimplesbaby merkeziye normaldir bizim de merkezi pay ölçerli ama kendimiz ayarlıyoruz 150₺ geldi
Dimplesbaby Deletedmom229 canım birimde ısı pay ölçer var peteklet kapalı olduğu halde öyle geldi valla
Annekuzusu3443 Deletedmom229 bızımde pay ölcer kendımız peteklerı yakıyoruz 80 tl geldı evımızde gercekten ısınıyo
Esrabsrn Dimplesbaby Annekuzusu3443 bu pay ölcer de ne acaba fiytlarımondanmı uygun anlamadım 😁 ben üc petek 49 derece de yakıyorum evim 22 derece 301 tl geldi