Kızlar bebeğim idrar kültüründe enfeksiyondan dolayı antibiyotik tedavisi görüyor 33 günlük acaba ben alt temizlemeyi falan yanlış mı yaptım diye mesela on dudakların altındaki kremsi gibi olan tabakayı falan siliyor musunuz lütfen tecrübeli annelerde nelere dikakt etmeliyim nasıl temizlemeliyim bilgisine ihtiyaçcim var