neseey aysealb_ doktor bize bi saat bile çok fazla hiç yemek yemese bile izletmemeniz gerekir dedi size de bilgi olsun
aysealb_ neseey ah evet biliyorum 1 yaşına kadar izletmedim zaten hiç ama yaşından sonra değişti iştahsızlık yemek yememe falan derken mecbur kaldım ama dikkat ediyorum haftada 2,3 kere anca izliyor 😂
neseey annesininkurabiyesi getirme falan yok ama makinanın kapağını kapat dediğimde kapatıyor örneğin alkış ve bay bay da var öpücükse sadece dudak değdiriyor yanağıma
neseey annesininkurabiyesi evet izledi maalesef süt bırakma sürecinde özellikle mecbur açıyordum krizlere giriyordu bi yaşından sonra da iştahsızlık yüzünden ama keşke aç kalsaymış
Kumpr Ylnzkus12 tv yi tamamen kaldırın. Yatak odanıza koyun üniteyle beraber. Biz öyle yaptık. Evde hiç tv açılmaz.
ftmnr1523 Ylnzkus12 çocukların 2 yaş civarında 2 kelimeli cümleler kurmasını bekleriz. Eğer yoksa değerlendirme yapılması gerekir. Sonuç ne çıkar bilemeyiz ama değerlendirme şart.
Venussmom @Marsila nerdeyse doğduğu andan itibaren tv izletmiş aşıyla ne alakası olabilir? Aşıları düşman görmekten vazgeçin artık salgın kol geziyor, böyle giderse daha büyük dertlerle uğraşıcaz lütfen! Hani yasaktı burda aşı karşıtlığı?!!>!!<
Marsila Venussmom Ben karşıt olduğumdan değil sorguladım sadece hanfendi sorgulamak da karşı ise o zaman her şeye he deyip geçelim. TV’ye ben de karşıyım 3 aydan beri TV gösterilir mi yani.
neseey Venussmom sakin olun karşı olsam hiç yaptırmazdım zaten ama temiz içerikli olduğunu da düşünmüyorum
Venussmom neseey aşı karşıtları yüzünden tarihe gömdüğümüz hastalıklar yeniden hortladı. Sakin olamıyorum çünkü ödüm kopuyor başkasının yaptırmadığı aşı yüzünden bebeğim de hasta olacak diye, aciller salgın hastalarla dolu.