İyi akşamlar hanımlar. Oğlum 9,5 aylık daha yeni altta iki dişi çıktı. Ek gıdayla problemlerimiz var maalesef. Sorum şu: Kıyma-et veya tavuğu nasıl verebilirim. Hiç denemedik ve korkuyorum boğazına kaçarsa çiğneyemezse diye🙄 fikir, öneri, tarif herşeye açığım 😄