neslihanada İyi akşamlar sevgili anneler, Oğlum 2 ay 20 günlük doğduğundan beri yüksek seslere çok korkuyor sıçrıyor uykudan uyanıyor kucağımda hapşırma sesine bile sıçrıyor yaşayan varmı neden böyle oluyor ne zaman geçer bu durum beni çok üzüyor 😔
dadmom1 neslihanada 2 aya 8 gün kaldı, bizde aynıyız 🥹hatta burnumu bile çekemiyorum kucağımda emerken 😅😅 eşim diğer odaya gidip hapşırıyor 😅😅
theyikik neslihanada eviniz normalde çok sessizse o yüzden en ufak bi seste korkması normal olabilir , bizimde ev çok sessiz hapşırınca öksürünce korkuyor 😅
denizecekids Benim kızım da aynı gürültüye alışsin istedim ama yok her sese dogdugundan beri ürküp korktu.sagolsun ust komşumun 2 cocugu war onlarin gurultusune alisamadi ordan gelen her sese de korkuyo.3 üncü ayin icindeyiz hala urkup korkuyo.