D_deniz Dün verem aşısı koldan, bacaktan da 2aşı olduk. Banyo yapılmıyor vs demedi hemşire… verem aşısı olan kola mı su değmemesi gerekiyor? Yoksa komple mi banyo yapılmamalı?
ikrakuss D_deniz bizim hemşiremiz 3 gün yasak dedi canım bende 72 saatini doldurmasını bekledim aşıdan sonra öyle banyosunu yaptırdım
atlasmommm Canım 3 gün banyo yasak verem aşısından sonra dün yaptırdıysan yarın degıl evvelsi gün yaptır
D_deniz atlasmommm arasardaannesi ikrakuss yani kola değdirmeden yıkamak olmuyor mu… havalar sıcak zor gerçekten siliyorum sürekli
aycanilgun D_deniz hayır kesinlikle banyo yasak 3 gün boyunca, ıslak mendille yada ince tülbent gibi bir bezle ılık su ile çok ıslak olmayacak şekilde silebilirsiniz boynunu aşı yapılmayan kol altını aşı yapılan bacağa veya kola suyu yada mendili sürmeyin
ikrakuss D_deniz aşıyı yapan hemşire söyledi yıkama yok terlerse sil ama aşı yerlerine dikkat et dedi