atlasmommm aslında zor değil şöyle söyleyeyim ben her zaman 5 litre kadar mayalıyorum, sütümü güzelce kaynatıyorum sonra ayrı bi kaba boşaltıyorum daha sonra biraz soğumasını bekliyorum parmağımla bakıyorum birazcık parmağı ısırması lazım bizim orda öyle derler😅daha sonra 3 yemek kaşığı kadar ev yapımı yoğurt koyuyorum bi kaseye karıştırıyorum hatta biraz tatlı olsun ve güzel tutsun diye çok az şeker koyuyorum sonra mayalayacağım sütün içine döküyorum biraz karıştırıyorum yoğurdu çok değil ama sonra üstüne bi bez örtüyorum öyle sabaha kadar mayalıyor çokta güzel tutuyor valla(biraz uzun oldu ama detaylı anlatmak istedim🙈)