BeyzaBade Anneler, yeni ankastre set alacağım ama markalar hakkında pek bilgim yok, fırını çok önemli benim için çünkü çok fazla kullanıyorum. Güzel pisirmeli… Bütçem 10- 13 bin arası kullanıp memnun kaldığınız markaları paylaşır mısınız 🤍
Simsimy BeyzaBade Samsung kullanıyorum. Ocak, fırın, davlumbaz hepsinden memnunum. Şuanki fiyat durumu hakkında bilgim yok.
Bebegim_28 BeyzaBade 5 yıldır arçelik kullanıyorum çok memnunum. Tam olarak kodunu falan bilmiyorum adı ne diye geçiyor bilmiyorum ama arçelik den memnun kaldım