-Lina- bende mayo bez konusunda bi kararsız kaldım 19 aylık kız bebeğim var. Hangi marka almalıyım, hangi bez ile rahat eder, hangi bez sızdırma yapmaz. Birkaç yerde okumuştum gaita yaptığında bezden taşıp havuza karışıyormuş. Böyle birşey yaşamak istemem bunun için ne yapmalıyım bilmiyorum. Güneş kremi sebamed aldım. Kendim yetişkin versiyonunu kullanıyorum bebeğime de Kids olanını aldım