yaseminelisbal Bebeğim iki aylık prematüre doğum yaptım süt korur regli olmassın diyorlar genelde ama regli oldum bu normal mi ? Hala emziriyorum bu sütümün biteceği anlamına mı geliyor sizce ?
arasardaannesi yaseminelisbal bn süt korur dıe bı daha gebelıkten korur dıe dıolar dıe bılıorum kı emzırdıgı halde hamıle kalanlar oluo süt korumuo her zmn bırıncıde 7.ay oldum ıkıncıde 3.ay
FadiXx yaseminelisbal 4. Ayda oldum canım ben sadece o zamanda azalma oluyor. Sonra yine devam ediyor sütün bitmez rahat ol bebeğin emdiği sürece
dilberhala1 yaseminelisbal 40 çıkınca adet oldum ne alaka bu kişiden kişiye değişir 1 senede olmazsın 3 ayda süt falan korumaz bu arada şak diye de hamile kalırsın güvenme adet dönemimde de asla sütüm azalmıyor