buraydef kızımda 5 ml fark vardı iki buçuk ay dedi doktor 4 aylıkken takmaya başladık şimdi 6 aylık olucak ama bizimki pavlik diyil beze benzer kalın korse ilk taktığımızda ağlamıştım ama bebeyim hiç rahatsız olmadı çoktan alıştık ensişelenmeyin sonrasında canlarını acıtacak bişey olmasındansa bandaj takmaları daha iyi 😌