22 günlük erkek bebeğim doktor muayenesinden çıktıktan sonra pusetine koyduk bebek arabasına. Sünnetli olduğu için emniyet kemerini bağlamadık hemşire öyle demişti pipisi zarar görmemesi için. Merdivenden yukarı çıkartırken bir anda kaydı ve merdiven basamağına düştü sırt üstü. Allahım nasıl yüreğim yerinden koptu o kadar korktum ki bebeğime bir şey oldu diye. Doktora hemen geri götürdük her yerini muayene etti şuan bişey görünmüyor zaten tomografi çeksek de hemen görünmez, tomografiye gerek görmüyorum eğer kusma yaşarsa ya da olduğu yerde hareketsiz yatarsa acile hemen getirin dedi. Böyle bişey yaşayan var mı oğluma bir şey olur mu lütfen tecrübesi olan yazabilir mi