lceLady İlk kez oldu bugun Tutturdu bak tom (kedi) orada oturuyor Hani nerde falan dedik. Başını sevdi bak burda. Dısarı parka cıkıyordum. Ben gidiyorum tom by by dedi. Apartman içinde sürekli tooom nerdesin diye Dısarı cıktık yine. Neyse parka cıkınca kafası dağıldı. Unuttu. Youtubede var ya konuşan kedi tom onu izler ve cok sever Bir süre açmayi düşünmüyorum Var mı böyle durumla karşılaşan
Simsimy lceLady Yeğeniminde vardı bir ara. Adıda Hayatiydi. Nereden öğrendi, isim nasıl bulundu bilmiyoruz. Bir süre sonra kendi kendine unuttu. Yaklaşık iki ay falan sürdü. O dönemde yaşadıkları yerde pedagog imkanı yoktu. İlgisini başka şeylere çekmişti yengem her hayali arkadaşıyla konuştuğunda falan.
Ucansupurge lceLady Çok normal bu dönem çocuklarda gerçekle ve hayal kavramları birbirine karışıyor. Aslında olmayan olayları varmış gibi anlatabilirler aslında yalan söylemiyor öyle olduğunu sanıyor. Kızım 2,5 yaşında arada birşeyler görüyor konuşuyor 🤔 🤗
agzimizintadikacmasin lceLady bebeklerde bir dönem olan bir durum benim kızım 3 buçuk yaşındayken barbie ve ken Le çok oynuyordu çenna adında bir hayali arkadaşı vardı bir süre ne yaparsak çenna da bizleydi anne çenna uyudu üstünü ört anne çenna acıkmış yemek yap gibi şeyler diyordu sonra kendiliğinden unuttu
lceLady agzimizintadikacmasin Korkulacak bir durum mu acıkcası kafama takıldı İlk cocugumda böyle seyler yoktu Aslında kalabalıgız ev hep curcuna 3 kardes Ve sürekli aile olarak dısarı cıkarız ve halen su anda bile dısarıdayız
frappuccino lceLady Benim oğlumunda hayali arkadaşı var “aaaamet “deyip duruyor. Sanırım arkadaşımızın ismi Ahmet 🫠😁
marsiyen lceLady O zamanlar telefon vermiyorduk. Çok üstüne gitmedik. Soru sormadık öyle geçti kendi kendine.
mommmmy lceLady normal ☺️ kızım 5 yaşında bu ara harrry potter sardı sürekli Harry potter , hermonie, ron yanındaymış gibi davranıyor 😅 geçici bir süreç olduğunu biliyorum . Hatta hayatşi arkadaşı olması zihinsel gelişimi için iyi bir şey
GezginPaNDa lceLady bu durum 5 yaşına kadar normal karşılanıyor arkadaşımın çocuğunda da vardı Bir kere falan sürdü kulağa falan götürdüler gayet normal dediler Biz artık onun hayali arkadaşını kabullenmiştir arkadaşıyla konuşuyor ona ikramlarda bulunuyorduk
Zeliff lceLady bu yaşlarda normal diye biliyorum. Kızım 3 yaşında yakın zamanda bir ay boyunca hayali arkadaşı vardı ismini tintin koymuştu. Kendi kendine konuşup diiimi tintin diye onaylatıyordu. Kendiliğinden unuttu sonra.