defne24- baybars2024 benim bebeğimde nerdeyse 3 aylık silikon uçla emziriyordum şu 3-4 gündür bıraktık
ogretmenanne06_ arasdenizim kademeli bir şekilde bıraktık. Önce sol gögüsü alabiliyordu orayı mümkün olduğunca silikonsuz vermeye çalıştım. Almadığı anlarda çok zorlamadım. Silikon ile emzirmeye başlayıp biraz emdikten sonra silikonu aradan çekiyordum. O şekilde alıştırdım
defne24- arasdenizim valla ekstra bişey yapmadım kullanmamaya başladım direk bıraktı ama hemen kapamıyordu uğraşıyordum 2-3 seferde alıyordu şimdi büyüdü 4 aylık oldu ağzı güçlendiği için alıyo hemen
arasdenizim defne24- benimki alabiliyor ama inat ediyor almiyor kıyameti koparıyor vermek zorunda kalıyorum silikonu
MasaLiyam baybars2024 5 aya kadar silikon uçla emzirdim kilosunu da aldı büyüdü de kendi bir gün tiksindi bıraktı memeyi tuttu öyle devam ettim şimdi 21 aylık olduk Allah’ıma şükür
maria3434 Arkadaşlar bende 2 bucuk ayın sonunda bıraktırdım Asla uçsuz tutmuyordu Uykuda kendı gogusunuzu teklıf edın Tutmazsa slikonla devam edın Sadece sabırlı olun ara ara gögüsünüzü teklif edin Ben o sekılde bıraktırdım