Kizlar 2.5 aylik bebegim istahsizdi idrar yollarinda enfeksiyon oldugunu ve antibiyotik kullanmamiz gerektgni soyledi doktor. Bu surecte kültürde kontamine cikti. Uc gun sonra tekrarladik enfeksiyon temiz geldi kültürde üreme cikti nedir basina gelen varmi bi bilgilendirin lutfen