4.ayında başladık ne zaman düzenli vermeye başlasam ertesi gün kaka yapana kadar çığlık kıyamet.. kabızlık mı yapıyor anlamadım gitti.. kullanan anneler yardımcı olur musunuz? Sizde de aynı şekilde sıkıntı oldu mu ya da bu sıkıntıyı nasıl aşabilirim🥴