Brkrk 40 ım çıkana kadar kanamam oldu, şimdi de bebeğim 8 aylık ve regl oldum ama o kadar fazla geliyor ki neredeyse saat başından fazla ped değiştiriyorum. Gece depend ile yattım sabah depend gözükmüyordu. Normal mi bu durum yaşayan var mı ? Doktoruma mesaj atıp kontrole mi gitsem acaba diye düşündüm
3247 Brkrk benım de doğum yapalı 2 ay oldu 40 bıttı 15 gün sonra adet oldum annem hemen hamile kalırsın dedı öyle mı olur acaba
nud Brkrk birebir aynı durumdayım bebeğim 7buçuk aylık ilk kez adet oldum bu hafta ama sürekli taşıyor sanki musluk gibi kanamam fakat ilginç şekilde ağrım sızım halsizliğim yok. Sezaryan doğum mu yaptınız ? Kontrole gittiniz mi acaba
alyame Doğum yapalı 4 ay olacak ben de adet olmadım ve sümüksü akıntı geliyor. Bende anlamadım bu normal bir durum mu
Kuzeysmom_ Geçen ay ilk defa oldum ben de dediğiniz gibi aşırı fazla geliyordu bu ay tekrar oldum yine fazla fazla geliyor normal bi durummus
Brkrk Kuzeysmom_ ay bu beni mutlu etti çünkü 6 gündür reglm bitmedi hala biraz azaldı ama bitecek gibi depil 😂
Brkrk melisa09 benimde oldu az az pembe pembe geldi durdu hep ama her ay olmadı şimdi 8. Ayda tamamen regl şeklinde geldi
Brkrk 3247 süt korumuyor diye söylemiştir. Korunduğunuz taktirde hamile kalmazsınız. Adet olmayınca hamile kalınmıcak gibi bir inanış var ama bu süreçte adet olunmasa dahi yumurtlama devam ediyormuş diye duydum
Brkrk nud sezaryen yaptım, benimde aşırı kanamam vardı 4. Güne kadar o gün de azalmasaydı doktorumu arayacaktım ama azaldığı için aramadım. Bir sonraki reglm de aynı olursa bi kontrole gideceğim. Benim ağrım da çoktu, sivilcelenmem falan da oldu baya