İyi akşamlar kızlar. Daha önce burda bebeğim kakasını yapamadığı için post açmıştım. Doktorumuz gliserin kansuk önerdi ve artık çok zorlandığı için yarım kullanarak yaptırdım kakasını. Kaka yaparken ya da gaz çıkarırken çok ağlıyordu ıkınırken kıpkırmızı oluyor çok zorlanıyor. Bugün kakası biraz mukuslu gibi geldi az önce doktorumuza fotoğraf attım ve kakasının bol ve sıvı olduğunu Bi sorun olmadığını poposunda çatlak olabileceğini söyledi. Ilık suya oturtmamı önerdi ve iki krem önerdi. Acaba ne kadar sürede geçer başına gelen var mı çok üzülüyorum bebeğimin acı çekmesine henüz 39 günlük 😢