summ4 bende aynı süreçten geçtim. O kadar hızlı kilo veriyodum ki geceleri sıtma tutmuş gibi terliyodum yastık tişört sırıl sıklam oluyodu. Herkes diyodu ki aman ne istiyosun ne güzel kilo veriyosun keşke herkes senin gibi verebilse falan ama yaşadığım o halsizliği güçsüzlüğü ben bilirim. Doğumdan kısa süre sonra hamile kaldığım kilodan bile daha az kiloya düştüm. Sezeryan olmama rağmen doğumdan 15gün sonra hamilelikten önceki kot pantolonlarım üzerime oluyodu. Ben tek baktığım için, mükemmel anne olucam, çok iyi bakıcam stresine girdiğim için bu kadar hızlı eriyip bitmiştim. Bu kadar hızlı kilo verdiğim için beslenmeme dikkat etmeme rağmen kafama bişey takmicam dememe rağmen bebeğim 1 yaşına yaklaşırken sütüm artık azalmıştı çünkü 50kiloya düşmüştüm herşeyi kafama takıp stres yapıyodum sonra bi müddet mama vermek zorunda kalmıştım, bide sık sık hasta oluyodum boğaz enfeksiyonu grip vs. Bu kadar hızlı kilo vermenin bana zorlukları bu şekilde olmuştu. İnşallah sana bi zorluk çıkarmaz güzelce sağlığın düzene girer