Merhaba,
20 aylık erkek bebeğim var.Uzun zamandır mama sandalyesine oturmak istemiyor çok hareketli bir bebek.En fazla 5 dakika duruyor.Sürekli emmek istiyor ve elinde atıştırmalık olsun istiyor.Ekrana alıştı yani ben alıştırmış oldum karşı olduğum halde.Persentili 3 ün altına düştü toparlayamıyoruz bir türlü biraz kilo alır gibi oluyor geri zayıflıyor.
Gastroya götürdüm birşey çıkmadı.Aleeji bölümüne götürmüştüm bebekken birşey çıkmadı yakında tekrar götüreceğim.
Bu süreçte çocuk doktorumuzun önerisiyle bir duyu bütünleme merkezine yönlendirdi.Bebeğimde dikkat dağınıklığı olduğunu tam çiğnemediğini vs konuştuk böyle konularda çalışılacak.
Fakat birşeylerden emin olamadım sanki sınır çalışılacak dendi zaman zaman ağlayabilir ama yakınında olduğumdan sorun olmayacak gibi söylemler geçti.Yaşça deneyimli biri aslında eğitimleri de güzel çalışanları da güleryüzlü fakat bağımızı zedeler diye korkuyorum böyle zorla eğitecek mi yoksa diye. Bebeğimle oynayan çalışanın psikoloji yandalı varmış sanırım.
Ergoterapi ve duyu bütünleme konusunda deneyimi olanlarınız varsa benimle bilgilerinizi paylaşır mısınız?Süreci nasıl yönettiniz?